Přihlásit / Registrovat

Rozšíření nabídky způsobu doručení

24.08.2012
Od 24.8.2012 jsme pro české zákazníky rozšířili nabídku způsobu doručení zásilek o služby dopravce Direct Parcel Distribution CZ (DPD) za velmi příznivé ceny. Obchodní partneři (B2B) mohou využít službu DPD Classic, pro koncové zákazníky (B2C) je určena služba DPD Private.

Služba DPD Classic

  • tato služba je určená obchodním partnerům
  • zásilka bude doručena prostřednictvím přepravní společnosti DPD do druhého pracovního dne ode dne odeslání, v běžnou pracovní dobu na vámi uvedenou adresu dodání
  • pokud nedojde k doručení zásilky, bude zásilka následně uložena v nejbližším depu DPD. Pokus o doručení je proveden maximálně 3x
  • v okamžiku expedice zásilky vám e-mailem pošleme potvrzení o odeslání zásilky, včetně podacího čísla balíku. Zásilku poté můžete sledovat v online systému DPD

Služba DPD Private

  • tato služba je určená koncovým zákazníkům, jejichž objednávka neobsahuje zboží se spotřební daní (tabákové výrobky)
  • zásilka bude doručena prostřednictvím přepravní společnosti DPD do druhého pracovního dne ode dne odeslání, v běžnou pracovní dobu na vámi uvedenou adresu dodání
  • pokud nedojde k doručení zásilky, bude zásilka následně uložena v nejbližším depu DPD. Pokus o doručení je proveden maximálně 3x
  • v okamžiku expedice zásilky jste informováni e-mailem (včetně podacího čísla balíku), že zásilku převzal kurýr. Zásilku poté můžete sledovat v online systému DPD.
  • interaktivní komunikace s kurýrem - V den doručení obdrží příjemce interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení. Pokud příjemci termín doručení nevyhovuje, může jej jednoduše změnit odpověďí na SMS zprávu nebo e-mail.

Detailní informace o nových službách a jejich cenách najdete na stránce Způsoby doručení v ČR.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.