Přihlásit / Registrovat

Otázky a odpovědi k účtování B2B dopravy

Dne 23.6.2014 došlo ke změně cen a způsobu účtování B2B dopravy běžných balíkových zásilek do 30 kg / balík. Popisy jednotlivých doprav najdete na stránce Způsoby doručení v ČR (platí pro CZ obchodní partnery) a Prodej zboží na Slovensko (platí pro SK obchodní partnery).

Níže uvádíme odpovědi na nejčastější dotazy.

Proč se liší celková cena v objednávce odeslané z eshopu a na faktuře?
V momentě uskutečnění objednávky nelze určit skutečné náklady za dopravu. Cena za dopravu je účtována podle platného ceníku dodatečně podle počtu balíků.   

Při jaké výši objednávky mám dopravu zdarma?
Zvýhodnění, kdy při objednávce zboží nad určitou hodnotu byla doprava zdarma, bylo k 22.6.2014 zrušeno.
Cena za dopravu se účtuje vždy, a to dodatečně podle platného ceníku a skutečného počtu balíků připravených k expedici.   

Kdy a kde se dozvím konečnou cenu objednávky?
Jakmile předáme zásilku přepravci, odešleme na váš email informaci o ceně zásilky a čísle balíku. Informace naleznete také v administraci svého účtu v eshopu. V případě, že chcete být informováni jiným způsobem (např. telefonicky), kontaktujte nás. V případě platby předem vám na váš email odešleme zálohovou fakturu.  

Můžu zaplatit online platební kartou?
Možnost okamžité platby ihned po uzavření objednávky pomocí platební karty přes platební bránu byla zrušena. Důvodem je stanovení ceny za dopravu až v momentě balení zásilky (podle počtu balíků). Dodatečné směrování na platební bránu není možné.  

Proč bylo zboží rozděleno do více balíků?
Naší snahou je, aby objednané zboží bylo pečlivě zabaleno a odesláno v co nejmenším počtu balíků, a tím byla cena za dopravu minimální. V některých případech však není možné odeslat zboží v jednom balíku, i když celková hmotnost celé zásilky nepřekročí maximální přepravní hmotnost jednoho balíku udané dopravcem. Typickým příkladem nesourodého zboží je např. 1 masterbox uhlíků do vodní dýmky a 10 skleněných bongů.   

Proč mi byla účtována cena za dopravu, která není v ceníku?
Každý přepravce má pro danou službu podmínky pro přepravu balíků. Mezi ně patří hlavně maximální hmotnost a maximální rozměry zásilky. Pokud přepravované zboží tyto podmínky nesplňuje, nelze jej službou odeslat. V naší nabídce zboží nesplňuje přepravní podmínky základních balíkových služeb např. Murra nábytek. V případě objednávky tohoto zboží je cena dopravy kalkulována individuálně na základě aktuálních cen dopravce a velikosti odesílané zásilky - vždy zjišťujeme nejlevnější možnost přepravy vaší zásilky. Cenu za přepravu vám sdělíme před odesláním zásilky.  

Balík x Paleta?
Může nastat případ, kdy z důvodu hmotnosti či povahy vaší zásilky bude vhodnější a levnější využít jiný druh přepravy. V takovém případě vás budeme kontaktovat s návrhem lepšího řešení.  

 

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.